subota, travnja 28, 2007


Tekst pronađen u starojcrkvi svetog Pavla uBaltimoru, iz 1682. god.

Idi smireno kroz buku i užurbanost i sjeti se mira koji se može naći u tišini. Koliko je moguće, budi u dobrim odnosima sa svim ljudima.Govori svoju istinu smireno i jasno i slušaj druge, čak i glupe i neuke; i oni imaju svoju priču. Izbjegavaj bučne i nasilne osobe - one su teret duhu. Ako uspoređuješ sebe s drugima, možeš postati ogorčen ili ponosan; jer uvijek će biti većih ili manjih od tebe. Raduj se svojim dostignućima i svojim planovima. Održi zanos za svoj osobni poziv,ma koliko on skroman bio - to je pravo blago u promjenljivim vremenima. Budi obazriv u svojim poslovima; jer svijet je pun prevara. Ali neka te to ne omete da vidiš vrline koliko je ima. Mnogi ljudi teže za visokim idealima i svuda je život pun heroizma. Budi ono što jesi - budi svoj. Pogotovo nemoj glumiti ljubav. A nemoj ni biti podrugljiv prema ljubavi, jer usprkos ogorčenosti i razočarenjima, ona je vječna, iznova niče kao trava. Spokojno primi iskustvo godina, skladno napuštajući stvari iz mladosti. Gaji duhovnu snagu da te štiti od iznenadne nesreće. Ali nemoj sam sebe žalostiti izmišljanjima. Mnoga strahovanja nastaju od umora i usamljenosti. Osim održavanja zdrave stege, budi blag prema sebi.Ti si dijete svemira, ništa manje što je to drveće i zvijezde. Imaš pravo biti ovdje. I bilo ti to jasno ili ne, nema sumnje - svemir se razvija kako treba. Dakle, budi u miru s Bogom, ma kako ga zamišljaš, i bez obzira kakav ti je posao i čemu težiš u bučnom komešanju života, zadrži mir u svojoj duši. Pored sve prljavštine i jadikovanja i porušenih snova - ovo je ipak divan svijet. Budi pažljiv.Teži da budeš sretan...

6 komentara:

Anonymous Anonimno kaže...

Da sijećam se ovoga teksta.

28 travnja, 2007 08:11  
Anonymous Anonimno kaže...

i ja ga se isto sijećam, prije par godina nam ga je vjeroučitelj u osnovnoj školi pročitao i ne mogu ni sama vjerovati koliko mi se urezao u pamćenje... baš mi je drago da sam ga imala priliku ponovno pročitati... hvala Grga... :)

28 travnja, 2007 14:53  
Anonymous Anonimno kaže...

šta si radio budan u 6 ujutro???

28 travnja, 2007 14:54  
Blogger Grgaz kaže...

koga to interesira?

28 travnja, 2007 15:50  
Anonymous Anonimno kaže...

Neznam uopće kako se snalaziš sa ovoliko anonimusa. A šta ovi gori mi oće podvaliti pitanje? Evo malo prije došla sa svadbe iz Hrašća malo sam zela zraka, on nije htio pa sam ja išla. Bole me noge nisam nosla visoke pete godinu dana, i nisam bila među puno ljudi od prošlog ljetovanja.Uši me bole preglasna glazba,ajme majko. A svirači su ipak za pohvalu nisu samo svirali domaće veselice bilo je i dalmatinskog štiha.Jedan dečko je zaista prekrasno svirao bas gitaru. Ona se nekako ležernije svira od one druge. Volim zvuk bas gitare onaj topli debeli zvuk koji vibrira kao da ispunja prostor. Joj idem da bar sutra ne ide u taj odvratni lov da se mogu malo duže naspavati. Sad sam kao neki zombi uopće mi se ne spava ali ipak idem.

29 travnja, 2007 03:24  
Anonymous Anonimno kaže...

mene

29 travnja, 2007 14:14  

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica