utorak, prosinca 30, 2008

između ostaloga kaže...


"Dajem Ti sebe iskreno i volim Te, a zauzvrat ne tražim ništa. Ništa, osim dozvole da budem dio Tvog života. Ne uteg u njemu, nego ono meko i lagano krilo koje Ti olakšava Tvoj let prema cilju. Želim biti ogledalo u kojem ćeš vidjeti najdivniji odraz sebe samoga. Želim biti odijelo koje Ti savršeno pristaje u svakoj prilici.

Želim ti da možeš bez mene, ali da se raduješ svakoj minuti provedenoj sa mnom. Ne želim da umireš za mnom, ali želim da živiš punim životom sretan jer sam ja njegov dio.

Primam Tebe i Tvoju ljubav kao rijedak cvijet. Čuvat ću Nas od tuge smijehom, iskrenošću od ljubomore, razgovorom od tišine, ljubavlju od svega.

Ne želim da budemo JEDNO, želim da budemo JEDNAKI. Ne idi previše ispred mene, mogla bih se umoriti slijedeći Te, ali i ne zaostaj za mnom jer možda Ljubav neće biti dovoljna snaga da te približi meni. Budi Svoj i ja ću biti Svoja i hodaj pored mene. Rame uz rame...kao najbolji prijatelji."

2 komentara:

Anonymous Anonimno kaže...

zanimljivo, ali ne kužim baš. Ali je fora.

01 siječnja, 2009 15:27  
Blogger Goxi kaže...

"...kao najbolji prijatelji!"

Kojeg li prijatelja...
Koje li ljubavi...

Kao što si Ti meni takav prijatelj, i ja želim biti drugima! :)

Quero seguir-te porque tu és o meu coração, a minha salvação, o meu amor...

...samo da budem odlučnija...

Prekrasan post Grgolino! Veeeeliki pozdrav od Goxi! :*

12 siječnja, 2009 13:25  

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica