nedjelja, svibnja 20, 2007

Molitva računala

«Gospodin je pastir moj...» Ps 23(22), 1
Gospodin je programer moj,
sistem mi neće pasti.
U hard discu srca moga instalirao
je software svoj.
Sve njegov naredbe su user-friendly meni.
Njegov me direktorij vodi do pravoga filea,
na slavu imena Njegova.
Usprkos svemu, skroliram kroz
probleme života svoga,
ne bojim se bugova ni virusa, jer
on je backup moj,
njegov me password štiti.
Preda mnom menu priprema
na oči hackerima onim.
Dobrota i milost pratit će mene sve dane kompjuterskog života moga
i moj će se file s Njegovim spojiti
i bit će saved zauvijek.

6 komentara:

Anonymous Anonimno kaže...

zakon, bas mi se svida!!!!!!

gdje samo tako nesto nades?

pozdrav!

20 svibnja, 2007 21:44  
Blogger Ana kaže...

...opet novi look, puno bolje nego ono crno, a molitva softverski doooobra!!!!

21 svibnja, 2007 08:02  
Anonymous Anonimno kaže...

Dobro ste se vas dvojica skompala.Trebao si još spomenuti" Gospodin je pastir moj i ni u čemu ja ne oskudjevam."..))

21 svibnja, 2007 22:06  
Blogger Atlantis kaže...

hehe fora

30 svibnja, 2007 15:02  
Anonymous Anonimno kaže...

možda nisi katolik pa pišeš takve stvari i time prljaš boga

11 ožujka, 2009 16:23  
Blogger Grgaz kaže...

A možda ti dragi "ono" ne znam jesi muško ili žensko pa pišem ono, nisi katolik kad pišeš Bog malim slovom i tako prljaš Boga! Nauči prvo to, pa nauči razlikovati neke stvari u duhovnosti jer osoba koja stoji iza ovoga teksta je "tata-mata" za tebe! Usput jedan savjet! Dobro čitaj što piše i probaj shvatiti da nitko ne vrijeđa Boga već dapače slavi Boga! uhf...

11 ožujka, 2009 16:39  

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica