četvrtak, studenoga 01, 2007

Tražiš li ocean…?


Bila jednom jedna stara, pametna i mudra riba koja je sama plivala i razmišljala. Bila je već jako stara i svi koji su je poznavali jako su je voljeli. Jednoga dana jedna mlada riba, vrlo znatiželjna i željna znanja, priđe velikoj, pametnoj i mudroj ribi.

Mlada riba je pomislila:

«Stara je, sigurna sam da će znati odgovoriti na moje pitanje.» Priđe joj i upita:

«Gospođo, biste li mi mogli reći gdje je ocean?

Naša stara, pametna i mudra riba ponovi pitanje osmjehnuvši se:

«Želiš znati gdje je ocean, mala moja?»

Nato će mala riba, malo iznenađena:

«Da, svim srcem želim znati gdje je, kako mogu tamo doći i gledati ga svojim očima.»

«Dobro, mala moja prijateljice» - (kazala je stara, pametna i mudra riba )– «dobro sam te shvatila. Pa ti upravo plivaš u tom oceanu što ga tražiš!»

Začuđena i razočarana, mala riba nastavi:

«Nemoguće, gospođo, ovo je samo voda!»

«Da,» - (nastavi mudra riba )– «ali ovo je ocean; vjeruj mi kad ti kažem.»

Mlada je riba otišla, sva žalosna, tražeći nekog drugoga da joj kaže gdje je ocean...

4 komentara:

Anonymous Anonimno kaže...

evo imene na tvom blogu.
dobar je
mi smo se upoznali prek anamarije maly ne sisvete.
ja nemam blog al eto...

ena

04 studenoga, 2007 09:55  
Anonymous Anonimno kaže...

Zanimljiv post...
Prije par godina,ja sam bila ta mala riba..a sada zna da plivam u oceanu!
Pusa. =)

06 studenoga, 2007 10:15  
Blogger Goxi kaže...

Eto tako divne slike našeg nezadovoljstva odgovorima koji nam se nude...
Toliko vremena potratimo tražeći odgovore na svoja pitanja....toliko patimo zbog skrivenosti...zbog naše nemogućnosti da ih pronađemo...i onda kad im netko drugi to ponudi...ništa! Ne prepoznajemo odgovore? Ne prihvaćamo dobiveni odgovor?
A zašto bi ribici smetalo to kaj pliva u oceanu?

07 studenoga, 2007 14:30  
Anonymous Anonimno kaže...

ajde napiši novi postić...pusa

14 studenoga, 2007 20:06  

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica