srijeda, listopada 17, 2007

MOLITVE ARKANĐELIMA I ANĐELIMA



Sveti MIHAELE Arkanđele brani nas u boju protiv pakosti, u zasjedama đavolskim budi nam zaklon. Ponizno molimo neka mu zapovjedi Bog: Ti Vojvodo vojske nebeske sotonu i druge duhove zla koji svijetom obilaze na propast duša božanskom krijepošću u pakao strovali. Amen!


O Bože koji si među svim anđelima izabrao GABRIJELA da navijesti tajnu Tvog utjelovljenja: milostivo nam podaj da mi koji sudjelujemo u njegovoj gozbi na zemlji možemo osjetiti učinak njegove zaštite na nebu, koji živi i kraljuje s Bogom Ocem u jedinstvu Duha Svetoga u sve vijeke vjekova. Amen!


O Bože koji si dao blaženog Arkanđela RAFAELA tvome sluzi Tobiji kao suputnika na njegovom putu, podaj nama, svojim slugama, da uvijek možemo biti zaštićeni njegovom skrbi i ojačani njegovom pomoći. Po Gospodinu našemu Isusu Kristu Tvome Sinu, koji s Tobom živi i kraljuje u jedinstvu Duha Svetoga, u sve vijeke vjekova. Amen!


ANĐELE ČUVARU MILI SVOJOM SNAGOM ME ZAKRILI, PREMA BOŽJEM OBEĆANJU ČUVAJ MENE NOĆU DANJU. OSOBITO PAK ME BRANI DA MI DUŠU GRIJEH NE RANI. A KAD S OVOG SVIJETA POĐEM SRETNO DA U NEBO DOĐEM. DA SE ONDJE S TOBOM MOGU VIJEKOM KLANJAT DRAGOM BOGU. AMEN!


0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica